1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer
Lapa atjaunota:
25-04-2024
Vārdadienas šodien: Alīna, Rūsiņš, Sandris

Rakstos

Reģistrācijas apliecības iespējams saņemt arī elektroniskā formātā

Valsts ieņēmumu dienests atgādina, ka no pirmdienas, 22.jūlija, nodokļu maksātājiem reģistrācijas apliecības (tajā skaitā arī struktūrvienības reģistrācijas apliecības) iespējams saņemt arī skenētā veidā elektroniski VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmā. Tas nozīmē, ka no šodienas nodokļu maksātājiem, kurus reģistrē Valsts ieņēmumu dienests, ir iespēja izvēlēties reģistrācijas apliecības (tai skaitā arī struktūrvienības reģistrācijas apliecības) saņemšanas veidu. Personai, ierodoties VID, lai reģistrētos kā nodokļu maksātājam vai reģistrētu nodokļu maksātāja struktūrvienību, ir iespēja izvēlēties starp šādām divām reģistrācijas apliecības saņemšanas iespējām - saņemt reģistrācijas apliecību klātienē 10 dienu laikā pēc reģistrācijas pieteikuma iesniegšanas, vai saņemt to skenētā veidā elektroniski, izmantojot VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmas funkcionalitāti "Sarakste ar VID". Ja nodokļu maksātājs vēlas reģistrācijas apliecību saņemt papīra formā, minēto apliecību var saņemt jebkurā klientu apkalpošanas centrā, neatkarīgi no personas deklarētās dzīvesvietas vai reģistrētās juridiskās adreses. Iesniedzot reģistrācijas pieteikumu, personai jāinformē VID darbinieks par vēlamo reģistrācijas apliecības saņemšanas vietu. Reģistrācijas apliecības oriģināls papīra formātā tiek izsniegts tikai pašam apliecības pieteicējam vai tā pilnvarotai personai personīgi.
VID atgādina, ka no 2014.gada 1.jūnija, lai pieslēgtos VID EDS, vairs nav jāslēdz līgums ar VID, bet ikviens var kļūt par EDS lietotāju, izmantojot portāla www.latvija.lv piedāvātos autentifikācijas līdzekļus, Pilsonības un migrācijas pārvaldes izsniegto eID viedkarti vai VAS "Latvijas Valsts radio un televīzijas centra" izsniegto elektronisko paraksta viedkarti (e-parakstu).

vadi

Veiksmes prognoze


.